lunes, 7 de enero de 2008

Fins desprès

Queden 12 hores per marxar, per començar aquest viatge. Suposo que allà m'espera nova gent, nous reptes, amics que encara no conec, paissatges, colors, olors, sorolls, llum...Deixo amics, familia, coneguts, que tornarè a trobar més endavant, perquè aquest és un passeig pel mon, un recorregut d'uns quants dies que em porten a un nou continent, desconegut per a mi però ple d'il·lusions per compartir amb vosaltres, espero que seguiu les meves aventures mitjançant el medi més universal, més lliure i més compromès, el mitjà que ens fa estar a prop, internet.
Un petonàs, una abraçada i....fins desprès.
Casa de Malgrat.
Queden 12 hores.

7 comentarios:

Albert dijo...

Aquí estarem quan tornis. Cabrón..al final t'has deixat la amaca...va parir...
I dp de que et deixessim..vaya session de fotos que em fet a l'aeroport i rodalies...xD
Apa, bon viatge titu!

Anónimo dijo...

Ei tio, molta sort i aprofita el viatge, a disfrutar. Estem en contacte.
Que butxu ja pots fer un fotolog d'avions? jeje
Ens veiem

Anónimo dijo...

Booooona tarda paquito!
així, amb totes les lletres!)
Petons i salut!
Virtx

Anónimo dijo...

Quin pal de blog.

Anónimo dijo...

ostres! ja ets fora? quin paio... ànims nano!

Albert dijo...

Noiiiii!! Una mica de moviment al bloc no estaria malament, ni que sigui pèr dir que has esmorzat! jajajajajajaa

Anónimo dijo...

hola paky.... espero que estiguis bé, jo no havia entrat mai a cap blog, i no se si es que no ho se fer servir, però no veig que hagis escrit res des de d'aquí.
et trobem una mica a faltar, cuida't moltíssim
ptons
marta i sergi