viernes, 4 de enero de 2008

Preparacions del viatge II

Ahir tocava altre cop anar a ciutat, viatge en tren, aquest cop passat per aigua. Primer visita, a la seu de Pallassos sense Fronteres, al cap d'expedicions en Buli o Bulli, no sé. Vam estar parlant de l'escola que tenen a Managua, sembla que la contrapart del projecte no acaba de rotllar tal i com s'esperava i necessiten algú que vagi a fer un cop d'ull i faci un anàlisi de quina és la problemàtica, i com un menda lerenda va cap allà poder es passa per l'escola a fer un vistasso. També volen reempendre el contacte amb Xiapes i com un menda lerenda passa per allà una bona temporada, també intentarà refer l'enllaç.
Desprès vaig passar per l'Institut del Teatre, quins records em porta aquell lloc, ja no sòc estudiant, i això es nota en l'ànim amb que el veig, no tinc cap obligació ni amb l'Insti, ni amb el teatre de la ciutat. Vaig trucar a en Rafel i res vam dinar en Restaurant de tradició catalana però regentat per uns xinessos, una cosa ben curiosa.
Per la tarda al Lokal dels Zapatistes, on em van donar la carta per poder anar a les comunitats zapatistes i 50 calendaris.
El temps s'acava....
Quijote, Malgrat 4 dies

1 comentario:

Albert dijo...

Els xinesos s'estan obrint a noves fronteres. Per allà al paral.lel, carrer Lleida i tota aquella zona, està ple de xinos que regenten desde un bar de carajillos fins a pizzeries! No ens ha d'estranyar tant!
Apali noi, salut i bona festa avui.