sábado, 16 de agosto de 2008

Festa Major

Estiu a Malgrat, época de pluges a Centreamèrica. Tot els dies plou, ahir va ser gairebé increible, tota la tarda plovent, amb uns trons i llampecs increibles, i donant taller a una de les colonies (barris) amb un perill més alt d'esllaviçaments. Sí i el riu Sabinal, que creua la ciutat augmentant el seu cabdal sorprenenment.
Es Festa Major a Malgrat, i les noticies que vaig llegint, gracies al Malgrat Confidencial i als diferents blogs, com el de barraques, em fan pensar en tots vosaltres. Molts deveu pensar que aquest paio no diu res, bueno, que no digui res no es que no pensi en els meus amics, sí que ho faig, pero como vosaltres jo també tinc feina, i ara més que mai, tallers a colonies, guions per al programa i una casa que arreglar i una dona que acontentar, jejejejejeje. O sigui que sí penso en vosaltres, i també us anyoro, pero ara la meva vida està aquí, com la vostra allà i continua cada dia per a tots de la mateixa manera.
Només volia dessitjar-vos una bona festa Major, i unes bones vacances per als qui les feu, i res que també tinc ganes de veure-us, però això no serà fins Nadal.
Ah i també podeu venir a veure'm, només cal que m'ho digueu amb temps, ara ja teniu una casa més on dormir, encara que sigui creuant l'Oceà.
Un petonàs i una forta abraçada a tots.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Hola Pakito!
Feia temps que no et visitava.

Els amics mai s'obliden eh?! Jo ja no em sorpenc quan penso en els meus i a l'instant es dibuixa un somiure en la meva cara i en la meva ànima. És una sensació fantàstica!

Tinc ganes de veure't i que ens expliquem mil coses, però per Nadal no seré a Malgrat. Sembla que passarà força temps encara fins que tornem a coincidir al pati del Quijote. "Lo bueno, si breve, dos veces bueno".
La vida és una flipada, eh?!

Molta pau i mil petons des de la fantàstica illa de El Hierro. Per aquí seguim, fent el nostre camí, sempre al costat del mar.

Virtx