jueves, 26 de febrero de 2009

2009

Des de fa un any, he conegut gent nova i he deixat de veure a gent coneguda.

Tot en aquesta vida és un gran enigma, que no ens deixa de sorpendre. La vida t’omple de sorpresas a cada instant.Es de nit i tot just acabo d’escoltar els gossos bordar. Aquí diuen que llavors passa un esperit. A mi em recorda que estic a casa meva.

Ja fa un mes que vam tornar de passar el Nadal a casa dels meus pares, i tot just fa una setmana i mitja que ens vam tornar a mudar a la nostra casa. Fins llavors vam estar visquent a casa dels meus sogres… perdó, els pares de l’Adriana, durant tres setmanes amb els meus…els pares de l’Adriana, el meu cunyat,, vull dir en Sergio, el germà de l’Adriana, i … i l’Inu el nostre gos, que durant les vacances de Nadal va estar visquent a casa dels pares de l’Adriana.

El germà de l’Adriana és puta mare . Els seus pares també ho són, com els meus, com els de tothom…bueno, com els de gairebé tothom. Un primer fet es demostrable són i serán pares i mares durant tota la seva vida, i en aquest cas durant aquestes tres últimes setmanes hem estat visquet a casa dels seus pares i mares. Perdó, vull dir a casa del seu pare i la seva mare o sigui a casa de l’Adriana, o sigui els meus sogres…sí també els hi puc dir així, i acabem abans, perquè…i és un segón fet corroborable per la ciencia, almenys per la meva empírica lógica, que els fills venim dels pares, i els pares venen dels fills.

¿Qué vull dir amb tot això?

Qué allà on siguem fem, veiem i sentim el mateix que allà on som.

O sigui tot,

O sigui res?

P.D: L’únic que sé és que t’estimo.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Ya era hora que escribieras de nuevo. Te sigo a través del océano.

Saludos compañero!!!

Anónimo dijo...

hombre antonio me han dicho que te has hecho del opus dei?? calla calla tio que a mi mujer se le puso la idea en la cabeza i fuimos a pedir informacion i la primera norma que nos ponen es estar 6 meses de celibato. ostia!!! i como lollevaste? hasta el tercer mes de puta madre pero al tercer mes ibamos los dos salidissimos, i un dia que se agacho en la nevera para coger unas verduras ya no pude mas i empezamos a follar como locos el 69,el 74. el 82 tres horas enganchados. ostia!! pues asi os hecharian del opus dei no? si del opus dei i del carrefur!!! un acudit pakito per recordar aquelles sesions!!! un abraçada guapo i un peto per l'adriana!!