lunes, 10 de diciembre de 2007

vint-i-nou

Avui en queden vint-i-nou, queda menys, i això és nota, comencen els preparatius, pensar en vacunes, revisions del metge, seguros, confirmar vols, dies, dates, hotels?. Per què ens veurem sempre preparant el nostre futur?...Poder la por a allò desconegut, però que en definitiva és el que més ens atrau, alhora?
Ahir demano disculpes, per les garrafals faltes d'ortografia que vaig escriure, no era pas la meva intenció, aquest és un tema en el que si voleu, m'haureu de fer la vista gorda. Però les d'ahir no tenen perdò, dias, o , treinta... En un principi volia escriure'l en castellà, finalment va sortir en català barrejat...tampoc eren tantes però vaja, haureu de disculpar-me, pels que em coneixeu, i pels que no.
Paco,Quijote, Malgrat

1 comentario:

Anónimo dijo...

Tranquil pels fallos hortográfics. Tots hen fem de fallos d'aquets. Jejeje. Paquito, això de preprar el viatge, és xulo i emocionant. Disfruta-ho.
Per cert, ja t'ho diré quan et vegi, però es que m'ha vingut al cap. Pilla't la amaca!
xD
Vinga!!!!
Butxu